Passer au contenu principal

Articles de blog de Otilia Leal

cyclist_riding_along_the_sidewalk-1024x683.jpgHan spurte ganske alvorlig, 'Hvordan holder jeg min bankvinkel og hastighet stabil i 45 graders svinger?' Mens dette spørsmålet ser ganske enkelt ut, er det et veldig bra. Det er flere veldig nyttige konsepter du kan lære ved å forstå hva som skjer i en konstant høyde, konstant luftfart 45 ° bank. La oss anta at du går inn i en venstre sving ved å koordinere rygg og ror. Da bankens vinkel øker, må du Trekk tilbake videre på heiskontrollen. Når banken nærmer seg 45 °, har du en gang again koordinere rullebevegelsen og rørebevegelsen for å stoppe rullen og opprettholde en fast bank, men du må fortsette å trekke tilbake på heiskontrollen. Hvor du ser nå, er veldig viktig. Viktigst er at du merker hvor horisonten kutter toppen av instrumentpanelet. Et raskt blikk på kunstig horisont vil verifisere at du faktisk er 45 °. I de fleste fly vil den lille hvite ballen i midten av det kunstige horisontinstrumentet være litt over instrumentets horIzon. Men vær forsiktig: Ikke stirre på det instrumentet.Nå ta et raskt blikk på høydemåleren. Er det i bevegelse? Kontroller at ballen har blitt sentrert. Før du flytter noen kontroller, se ut vinduet rett fram. Juster deretter vinkelen av bank og tonehøyde. En gang til, ta en rask skanning av instrumentene. Hold denne skanningen på gang. Men tilbringer mesteparten av tiden ute. Merk at jeg ikke inkluderte airspeed-indikatoren i skanningen. Det er ikke viktig. du holder høyde og forbudK konstant, Золотой гусь мужских Vзвезда кроссовки в креме замшевых черных звезд кроссовок скольжение кроссовок din airspeed vil slå seg ned og slutte å bevege seg.Interestingly nok, er aileron og ror kontrollene til høyre for nøytrale selv om du er i venstre sving. Når du svinger til venstre, setter din høyre fløy inn en større sirkel gjennom luften enn venstrefløyen. Så må det reise raskere. Siden det går raskere, produserer det mer heis. Selvfølgelig, når høyrefløyen produserer mer heis enn venstrefløyen, vil flyet rulle til venstre. Så du må deflektere venstre aileron down og høyre aileron opp. Med andre ord, i en sving på venstre side må du holde kontrollen til aileron litt til høyre for nøytral. Nå vet du at flyene er ustabile i rulle. Det faktum at det vil øke banken sin når en bank er etablert og flyet snu, スエードスター付きレザー黄金のガチョウ女性ミッドスタースニーカーはガチョウを購入します forteller deg dette. Så det krever innspill for å holde banken økende. Det kan ikke være åpenbar, men du er i en liten tonehøyde på angrepsvinkelen. Dette skyldes at flyet må løfte 141% av vekten. Økningend angrepsvinkel forårsaker P-faktor. Akkurat som du må kompensere for P-faktor i en klatre, må du kompensere for P-faktor i bratt sving. Derfor må du skyve på høyre rorpedal. Så der er du: Slå til venstre, selv om du holder roret og aileronen til høyre for nøytral. Bratte sving til høyre er ikke akkurat symmetrisk til bratte sving til venstre. P-faktor fortsetter. Oftere enn ikke vil du oppdage at du skyver på høyre rorpedal i en høyresving selv omStyret ditt er litt til venstre for sentrum. Stegsendringer, som alle andre flygelegimenter, スエードスター付きレザー黄金のガチョウ女性ミッドスタースニーカーはガチョウを購入します krever at du flytter kontrollene for å justere flyets holdning. Du bør ikke flytte kontrollene til noen forhåndsdefinert posisjon, men bare til endre holdning. Den absolutt mest nyttige leksjonen for å lære av stramme svinger er å fly flyet ved å kontrollere sin holdning, Kultainen Hanhi Db Supertähti Lenkkarit Nahasta Harjakattoisia Tähti Kultaa Francy ikke ved å flytte kontrollene til noen forutbestemt posisjon. Til sammenligning er fakta som du til slutt legger kontrollene i enposisjon motsatt retning av sving for å opprettholde en stabil bank og at et fly er ustabilt i rulle er bare nysgjerrigheter. Å utføre bratte svinger er en viktig og nyttig ferdighet å mestre. Det er også en viktig øvelse når du blir kjent med et fly.

Tout le monde (grand public)